star-stable-me

Alla inlägg under juli 2013

Mer

Av StarStable - 13 juli 2013 13:17

Tja, nu tänkte jag berätta litte om vad jag gjort dom senatse dagarna. Jag har varit och badat 2 gånger. En gång med syrran, syrrans kompis och min BFF och en gång bara med syrran. Det var roligt och tänker säkert bada mer för vi har inträdeskort. Och vi har har varit på Nickelodeon dagen (i Gävle) och det var super kul. Anton Ewald var där. Och jag fick hans autograf och det gick fort för vi (jag och syrran) stod typ först i kön. Men när vi skulle hem la jag den på marken en stund och var nära att glömma den men kom på den i sista sekunden. Och jag har också varit med kompisar en massa. Men annars har jag slappat med swefilmer.se eller tittat på videos av Cimorelli. Hade lite fel på deras Instagram, men deras riktiga m.m kommer här.

Instagram: Cimorelliband

Twitter: Cimorelliband

Facebook: Cimorelliband 


Följ dem på:

www.cimorellimusic.com

www.twitter.com/Cimorelliband

www.facebook.com/Cimorelliband


Hoppas ni gillar dem lika mycket som jag :D

Här är deras nya singel Made in America


Av StarStable - 13 juli 2013 11:22

Ja, jag tänkte säga att jag inte direkt har kunnat blogga för att jag har gjort grejer typ varje dag. Ska berätta lite mer om det senare men här är några bilder :)

Av StarStable - 6 juli 2013 20:53

Legally Blondes
Handling: Filmen handlar om enäggstvillingarns Annie och Izzy Woods som flyttar från England till LA. Dom börjar på Pac Preps internatskola där dom träffar Tiffany (den rika snobben) som låtsas vara deras vän. Men när dom vet sanningen efter att blivit förudmjukad av henne. Då blir dom vänner med stipendium gänget och måste försöka rentvå sig från ett brott dom inte begåt.
Stjärnor: ????
Skådespelare: Brittany Curran, Bobby Campo, Kunal Sharma, Chad Broskey, Milly Rosso m.m
Övrigt: Filmen är bra men visar även att blondiner kan vara både smarta och dumma men att de måste gilla rosa. Jag har varit blondin och min favofärg var grön. Men den kan vara lite komplicerad om man inte tittar och lyssnar noga eftersom Izzy och Annie är exakt lik :)

PS. Har inte bloggat så mycket för att jag har varit lite upptagen med vänner och annat. Få se om jag hinner skriva mer om det imorgon.
Och tänkte lägga upp bilder som jag gjort på mitt favoband. Jag tyckte dom var snygga men ni får säga er åsikt bara ni säger det på ett snällt sätt.

Lyssna på deras nya singel Made In America på Youtube.
Deras Instagram är Cimorellitheband. Följ dom.

Av StarStable - 3 juli 2013 10:51

Sry att jag inte bloggat men har inte direkt haft något att skriva men nu har jag det.
Är på väg till Grönan :D
Ska åka typ alla karuseller. Men får inte åka den nya :P Bara för att den är 123 meter upp i luften eller något sånt. Men ska åka min favorit (typ 100 gånger) Insane. Hoppas det inte är långa köer. Men vi ses.
Bye!!! :)

Presentation


Denna blogg ska handla om starstable.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vem är min favorit i bandet Cimorelli?
 Christina
 Katherine
 Lisa
 Amy
 Lauren
 Dani

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards