star-stable-me

Direktlänk till inlägg 20 juni 2013

Filmrecension

Av StarStable - 20 juni 2013 20:32

Tja!
Tänkte börja med filmrecensioner som jag lägger upp då och då. Jag ger Max 5 stjärnor skriver handling och ibland skådespelare. Och titel såklart. Tittar mest på swefilmer.com så att ni vet.

Bring it on: in it to win it
Stjärnor: ?????
Handling: Filmen handlar om en cherleder som heter Carson ledare för laget Sharks. Laget åker på en resa till Cher Camp där Carson inte vill något mer än att slå sin ärkefiende Brooke, ledare för laget Jets. Men när Carson blir kär i en i laget Jets som heter Penn blir allt upp och ner. Från att en magisk stav försvinner från deras rum till att halva laget från Sharks och Jets skadad av förbannelsen som villar över den magiska staven. Båda lagen blir tvugna att åka hem om de inte hittar en lösning. Men lösningen blir inget vidare för varken Sharks eller Jets.
Skådespelare: Ashley Benson, Michael Copon, Cassie Scerbo, Jennifer Tisdale, Kierstin Koppel m.m

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av StarStable - 7 november 2013 17:22


Hej läsare (om jag här några) jag ska försöka att komma ihåg att lägga upp grejer. Jag ska försöka men jag har träning 2 gånger i veckan och jag försöker komma ikapp på PLL (pretty littel liars) och jag har skolan. Jag går i sexan nu och få är läxor ...

Av StarStable - 26 augusti 2013 20:41

Hej! Jag vet att jag inte bloggat på super länge men har bara inte orkat. Men tänkte skriva ett inlägg nu. Jag har gjort väldigt mycket i sommar och orkar inte skriva det nu. Jag vet att det är konstigt att längta till skolan men jag längtar till ...

Mer

Av StarStable - 13 juli 2013 13:17

Tja, nu tänkte jag berätta litte om vad jag gjort dom senatse dagarna. Jag har varit och badat 2 gånger. En gång med syrran, syrrans kompis och min BFF och en gång bara med syrran. Det var roligt och tänker säkert bada mer för vi har inträdeskort. Oc...

Av StarStable - 13 juli 2013 11:22

Ja, jag tänkte säga att jag inte direkt har kunnat blogga för att jag har gjort grejer typ varje dag. Ska berätta lite mer om det senare men här är några bilder :) ...

Av StarStable - 6 juli 2013 20:53

Legally BlondesHandling: Filmen handlar om enäggstvillingarns Annie och Izzy Woods som flyttar från England till LA. Dom börjar på Pac Preps internatskola där dom träffar Tiffany (den rika snobben) som låtsas vara deras vän. Men när dom vet sanningen...

Presentation


Denna blogg ska handla om starstable.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vem är min favorit i bandet Cimorelli?
 Christina
 Katherine
 Lisa
 Amy
 Lauren
 Dani

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards