star-stable-me

Alla inlägg den 12 juni 2013

Av StarStable - 12 juni 2013 21:58

Jag hade så kul idag på Fjärran att jag inte tog en ända bild. Men träffade en tjej som rolig och snäll som hette Angelina (som en tjej i min klass). Och så åt jag VÄRLDENS godaste pommes frites och så åt jag en Dumle glass som var as-god. Det var jätte roligt där men jag var för feg för att hoppa från trean (trampolinen). Så dök jag mycket och slog nytt rekord i hur länge jag kan hålla andan under vattnet. Nu är rekordet 28sek (kommer inte ihåg det gamla). Och i början kunde jag bara hålla andan i 5sek. Men bästa kompisens rekord är nu 31sek (hennes gamla var 18sek).
Oj, skrev längre än jag hade trott.

Ses i nästa inlägg :)

Av StarStable - 12 juni 2013 10:20

Ska kanske till fjäran sen eller imorgon men tror det blir idag. Min bästa kompis kollar upp bussarna för ingen kan skjutsa oss. Så vi ska säkert åka dit. Jag ska ta många bilder (när mobilen har laddat) och lägga upp dem. Och ska äta världens godaste pommes frites där. Kommer ha jätte roligt (säkert) även fast det är molnigt och dåligt väder ute. Så får väl undvika att bada ute. Längtar så efter att min bästa kompis ska ringa och berätta hur vi ska göra med bussarna. Så vi ses.

Hit ska jag :)

Presentation


Denna blogg ska handla om starstable.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vem är min favorit i bandet Cimorelli?
 Christina
 Katherine
 Lisa
 Amy
 Lauren
 Dani

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards