star-stable-me

Alla inlägg den 2 juni 2013

Av StarStable - 2 juni 2013 17:30

Här kommer videon från Fort Pinta loppet :)



 

Hoppas ni gillar det. Blev inte så bra kvalitte men filmade med mobilen.

 

Och så kommer en bild som visade på vilken plats jag kom.

 

Nytt rekord för mig :D

Tror att om jag inte hade filmat hade jag haft en chans att få en medalj :(


Tänkte också lägga upp en kort video från fotbollsmatchen jag var på idag. Det var Sverige som Möte U.S.A Sverige i gult och blått och U.S.A i vitt.


 

PS. Sverige förlorade med 1-0 :/

 

 

Av StarStable - 2 juni 2013 13:34

Jag har laddat upp videon från Fort Pinta loppet så jag kommer lägga upp videon när jag kommer in på en data som inte lagar. Det kanske blir imorgon eller senare idag. Vi får se. Men snart ska jag åka och kolla på en fotbolls match på kastvallen. Så jag lägger upp bilder från det också sen. Blev längre inlägg än jag trodde.
Men här kommer några StarStable bilder.

Presentation


Denna blogg ska handla om starstable.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vem är min favorit i bandet Cimorelli?
 Christina
 Katherine
 Lisa
 Amy
 Lauren
 Dani

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards