star-stable-me

Alla inlägg den 15 juni 2013

Av StarStable - 15 juni 2013 22:52

Nej, kolla bara rubriken. Det blev inget bad men jag hade roligt ändå för jag var med min vän Alicia som bor i Florida U.S.A men är på besök hos sin mormor (våra grannar) med sin irriterande bror Ted. Och vi åt en super god mat idag (vi åt tacos) och när vi åkte till Maxi för att köpa mat och godis+läsk så hittade jag en cola med mitt namn så jag delade en Coke med mig själv :) Och nu har jag sett typ en läskig film som heter It på Swefilmer.com.
Tips: Om ni vill titta på den även om den är läskig så sök på It (1990) om ni inte vill bläddra igenom typ 620 filmer eller något.
Men nu ska jag titta på Another Cinderella Story (på Swefilmer.com såklart) för att lugna ner mig för jag vågade inte ens kolla klart på filmen:#
Horror!!
Har kalla kårar. Ja nu ska ta och kolla på film så.
Bye!!!

Men den där är också bara urgullig. Åh önskar att jag hade råd med en men har för lite StarCoins :( och kommer nog ändå aldrig att ha råd ändå så det spelar ingen roll.

Alltså är så himla avis på de som har en friserhäst. Alltså fattar inte hur så många redan kan ha dem. Alltså såg typ 10 stycken (MAX) som hade dem redan understruken text andra dagen :O

Alltså ser ni vad jag menar? Men nu måste jag titta på en film (och inte bara för att lyssna på något annat än pappas snarkningar) p.g.a kallar kårarna av It (1990). Ses imorgon :)
Bye! (Nr 2)

Av StarStable - 15 juni 2013 09:58

Har inget att göra förutom att titta på sommarlov och blogga. Hoppas att vi ska göra något senare idag. Typ bada eller furuvik och bada. Hoppas, hoppas, hoppas.

Presentation


Denna blogg ska handla om starstable.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vem är min favorit i bandet Cimorelli?
 Christina
 Katherine
 Lisa
 Amy
 Lauren
 Dani

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards