star-stable-me

Alla inlägg under juni 2013

Av StarStable - 30 juni 2013 10:28

Kom på en annan grej jag fick på flygplatsen.
Fick en Body Lotion, en Parfym och en spegel från Victoria's Secret. Body Lotionen och parfymen har lukten Pure Daydream och luktar
SUPER-gott :D
Ja, det var väl allt :)

Av StarStable - 29 juni 2013 17:20

Tja!
Nu är jag hemma från Turkiet och tänkte berätta lite om dagarna jag var där (så mycket jag kommer ihåg).

Lördag 22/6
Vi åkte hemifrån kl:10:00 typ och kom fram vid 12 tiden. Vi fixade med väskorna men planet var 3 timmar försenat så att vi fick vänta extra länge. Men när vi äntligen kom fram var klockan typ midnatt. Och så kom vi till hotellet vid 01:30 kanske, jag vet inte. Och när vi kom till rummet somnade jag nästan direkt.

Söndag 23/6
Vi vaknade och gick åt frukost (det var all Inclusive) sen skulle vi gå och bada och så badade vi i några timmar. Sen gick vi och åt typ vid 12:30 eller något sånt. Och efter det badade vi igen. Efter några timmar gick bi till rummet och slappade med lite DS. Och sen var det middag kl:19:00. Efter det köpte vi chips (pringoalas) som vi fick lite senare. Efter chipsen gick vi till rummet och gick och la oss efter ett tag.

Måndag 24/6
Vi vaknade och åt frukost. Sen badade vi igen och efter det lunch. Sen badade vi igen och så var det lite slappa igen sen. Och middag efter det. Sen fick vi en pringoalas att dela på (Uh)! Sen gick vi till rummet och gick och la oss efter tag igen.

Tisdag 25/6
Vi vaknade som vanligt och åt frukost. Sen var det att bada igen och efter det lunch som vanligt. Sen mer bada och slappa och sen middag. Sen var det pringoalas igen men jag tog en all Inclusive glass också. Sen var det rummet och sova som vanligt.

Onsdag 26/6
Det var en vanlig måndag med frukost och bad och slappa och middag och jag tog en all Inclusive glass igen men idag var det inga pringoalas. Sen var det rummet och sova igen men idag läste jag lite på kvällen innan jag somnade.

Torsdag 27/6
Vi vaknade som vanligt men idag efter frukosten så slappade jag och syrran på rummet innan vi gick och bade och då solade vi bara till lunch och efter satt jag och läste ett tag. Sen gick jag och badade. Efter det så slappade vi på rummet till middag och då åt jag och syrran ensamma utan pappa. Efter maten väntade jag på glassen med en kompis. Efter glassen så gick jag syrran och 2 kompisar upp på taket på restaurangen. Sen där nere hade jag och kompis typ vattenkrig. Efter det gick vi till rummet efter ett tag och gick och la oss nästan direkt.

Fredag 28/6
Frukost som vanligt och sen slappade vi lite på rummet och sen gick vi och badade men jag läste mest och sen gick jag och pappa och knäppte lite kort. Så shoppade vi lite under dan och jag har fått en ny JB väska, ett par lila konvers, ett armband och ett block och så har jag köpt en present till min bästa vän.

Lördag 29/6
Vi gick upp tidigt och satte oss på bussen till flygplatsen och fixade alla grejerna med väskorna och passen. Sen åkte vi hem och kom hem för några timmar sen :)

Bye!!! :)

Av StarStable - 22 juni 2013 09:44

Tja!
Då ska man till Turkiet idag då. Åker till Arlanda typ 10:00 men planet går 14:00 men vi kommer ju stanna och äta på McDonald's och det tar ju typ 1 timme och 30 minuter dit från där jag bor (Gävle). Det ska bli så roligt. All Inclusive också som förra året när bi också var i Turkiet (men inte samma hotell, kanske inte ens samma stad). Men måste förbereda lite sista grejer.
Här är ett foto på hur brun jag är nu och när vi kommer tillbaka om en vecka lägger jag upp ett nytt.
Bye!! :-)

Syns inte så bra men ändå :/

Av StarStable - 20 juni 2013 20:32

Tja!
Tänkte börja med filmrecensioner som jag lägger upp då och då. Jag ger Max 5 stjärnor skriver handling och ibland skådespelare. Och titel såklart. Tittar mest på swefilmer.com så att ni vet.

Bring it on: in it to win it
Stjärnor: ?????
Handling: Filmen handlar om en cherleder som heter Carson ledare för laget Sharks. Laget åker på en resa till Cher Camp där Carson inte vill något mer än att slå sin ärkefiende Brooke, ledare för laget Jets. Men när Carson blir kär i en i laget Jets som heter Penn blir allt upp och ner. Från att en magisk stav försvinner från deras rum till att halva laget från Sharks och Jets skadad av förbannelsen som villar över den magiska staven. Båda lagen blir tvugna att åka hem om de inte hittar en lösning. Men lösningen blir inget vidare för varken Sharks eller Jets.
Skådespelare: Ashley Benson, Michael Copon, Cassie Scerbo, Jennifer Tisdale, Kierstin Koppel m.m

Av StarStable - 20 juni 2013 12:50

Hej, nu har vi varit och badat idag också och nu ska vi äta på American take away (stavning). Nu väntar man bara på maten. Men tänkte också berätta lite vad vi gjort.

Måndag:
Vi spelade basket och tränade på lay ups och passningar m.m Sen gick vi och åt pastasallad (Blä enligt mig) och sen gick vi tillbaka och fortsatte träna.

Tisdag:
Vi fortsatte med typ samma saker som på måndagen. Men när vi hade ätit korv med bröd+potatissallad så kollade på en film som heter De Magiska Skorna. Den var ganska bra. Sen efteråt så gick vi till Alderholmen och spelade street basket.

Onsdag:
Vi spelade basket till 11:00 och sen gick vi till fjärran höjder och badade till 12:00 och sen åt vi hamburge meny eller korv meny (man fick välja) och sen bade vi till 15:00.

Torsdag:
Läs där uppe. Efter maten ska vi spela basket.

Tog inte många bilder men här är dom jag tog.

Mm glass.
Bye! :-)

Av StarStable - 19 juni 2013 08:37

Hej!
Som i rubriken detta är jag. Jag tänkte berätta lite om mig själv.
Namn: Alexandra
Efternamn: Nordin
Ålder: Blev 12 i år.
Favo färg: Grön
Favo mat: Tacos
Favo djur: Som ni kanske redan vet så är det katt
Övrigt: Jag går på basket och jag älskar att sjunga och dansa. Mitt favo ämne i skolan är Bild och Matte. Det är nog det och sry att jag inte bloggat. Har varit på "basketläger" och varit ganska trött så det är därför. Och idag ska vi gå och bada med "basketlägret". Ska bli jätte roligt.
Ses! :)

Av StarStable - 16 juni 2013 20:27

Har varit en otursfågel idag. Imorse så halkade jag på blöt gräs och slog i ryggen så mycket att jag tappade andan och det var skitläskigt. Och nu så skärde jag mig på en kniv när jag skulle skära bröd.

Av StarStable - 16 juni 2013 12:58

Sitter och hänger med syrran och Alicia (U.S.A tjejen) och vi är så sociala (sitter bara vid mobilerna). Nej, måste gå och be pappa börja med maten.
Bye!!

Alicia till vänster och syrran till höger.

Men kolla söta katten :)

Han är så cool att han åker ruchelkannan (stavning).

Det är min kompis Melvin där bredvid.

Och titta, han är monstret under din säng (hihi). Men aja, måste gå nu.
Bye! :)

Presentation


Denna blogg ska handla om starstable.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vem är min favorit i bandet Cimorelli?
 Christina
 Katherine
 Lisa
 Amy
 Lauren
 Dani

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards